Ranking chwilówek online 2018

50 PLN - 30000 PLN
-
+
1 dzień - 24 miesiące+
-
+

Alfa Kredyt - opinie

Rysiek 20
Jedna z lepszych pożyczek na jakie się napotkałem.
Moniss28
Jestem ich stałą klientka i nie mam do czego się przyczepić.
Abc..
Korzystam i nie narzekam tylko przydały by się jakieś zniżki dla stałych klientów reszta ok.
Tosia
Bardzo korzystnie wypadają na rynku w porównaniu do innych chwilówek.
Asia23
Potrzebowałam nagle gotówki.Alfa Kredyt udzielił bezproblemowo.
Tomi
Oby takich firm jak ta było więcej.
Basia
W bardzo krótkim czasie pieniądze otrzymałem na konto.
Ola16
Bardzo przejrzysta strona internetowa.
Bartosz12
Mnie skusiło niskie oprocentowanie i miła obsługa.
Malwa
Dużym plusem jest to,że dostałam kredyt za free.
Sensovny
Jak dla mnie firma ta jest na plus. Oddałem ile się należało i z niczym nie było przeszkód.
Taddy
Minimum formalności i dyskrecja na jakiej mi zależało z założenia zostały spełnione w Alfakredycie.
Jeremy
No i poszła moja pierwsza chwilówka. Może nie za duża 1000 zł, ale zapewnili, że jak oddam w terminie to będzie za darmo. Na razie jest dobrze.
Sensus
Czasami jak potrzebujemy, to pobieramy z żoną chwilówki po niskich kosztach. Oddajemy w terminie także z takim podejściem nie mamy obaw, że nie spłacimy i dostaniemy duże odsetki. Nie wiem jak u Was, ale według nas Alfakredyt ogólnie jest ok firmą.
Dester
Jak się w Alfakredycie nie spłaci od razu to odzywają się i przedłużają za niewielką opłatą termin. Także z mojego przykładu nie bójcie się lawinowych kosztów jakimi niektórzy potrafią straszyć.
Evianna
Siemka. Wczoraj po namowie koleżanek dziabnęłam tutaj w Alfie chwilówkę. Początek był sprawny, a zobacze co dalej będzie. Jak skończę spłacać odezwę się tu jeszcze.
Kera
Szkoda, że w Alfakrtedycie nie pożyczają więcej i na dłuższy czas. Byłoby łatwiej spłacać. Ale ogólnie niezłe warunki i szybka obsługa rekompensują tamto.
Segal
Alfakredyt stanowi dobrą opcję na niewielkie pożyczki. Sam się o tym przekonałem.
Surs
Właśnie na Alfakredyrt skierowała mnie Chwilowka.pl. Wystarczyły dwie dane i system znalazł najodpowiedniejszą pożyczkę dla mnie. Po przejściu przez wszystkie etapy- cieszy mnie ta pomocna decyzja.
Wera
Spłaciłam swoją pierwszą chwilówkę. Alfakredyt nie naciągnął mnie na jakieś koszty więc mam o nich dobre mniemanie. Już się nie boję rynku chwilówkowego.
Serku
Na ich stronie wszystko fajnie jest wyjaśnione. Pierwsze co zrobiłem do KRS przejrzałem. Jak dla mnie jest to znana na rynku firma, a ja też wolę pożyczać od sprawdzonych.
Korka
Miła obsługa i całkiem przyzwoite warunki do spłaty. Firma spoksik.
Bajka
Dzięki wyszukiwarce Chwilówka.pl trafiłam na Alfakredyt jako na polecaną firmę w danym czasie, z danych które podałam. Nie żałuję, że skorzystałam z tej podpowiedzi.
Husar
Fajnie, że pożyczają aż do 3 tysiaków, no ale mogli by dać więcej czasu niż 30 dni. Bo to troszkę za krótko. Poza tym ok w Alfakredycie.
Beck
Jeśli się nie mylę to jest dość młoda firma na rynku, ale po mojej chwilówce stwierdzam, że działają dobrze jakby mieli duże doświadczenie na rynku.
Nutrice
Alfa Kredyt nie jest zła, na tle innych chwilówek nie wypada najgorzej i odpada cała weryfikacja i dokumenty, jedynie dowód na start a to duży plus dla nich, polecam gorąco.
Sawia
Duża dość firma, osobiście wolę w takich większych brać firmach niż tych małych bo z nimi zawszę mogą jakieś kłopoty być, u mnie w rodzinie biorą w tej firmie pożyczki i wszyscy są zadowoleni.
Przemo
Brałem pożyczkę pierwszy raz i nie narzekam. Uczciwa firma to czemu jej nie polecić. Od początku na stronce wszystko jasno napisane później z umową też wszystko spoko.
Hoopster
Mam doświadczenie z chwilówkami. W samym Alfakredycie brałem juz 5 chwilówek i oceniam ich na porządną firmę.
Abdul
Cały proces i transakcję w Alfakredyt uważam za pozytywną, tak 7/10.
Brzozka
Witajcie. Alfakredyt szybko i bezproblemowo udzielił mi pożyczki. Dzięki czemu mogłam pozwolić sobie na fajne zakupki. Pozdrowionka.
Mackinom
Alfakredyt jest firmą chwilówkową, która mi odpowiada.
Guślik
Warunki jakie prezentują na stronie www pokrywają się z rzeczywistą umową jaką otrzymują klienci. Pozytywnie oceniam tą firmę.
Gin77
Ludziom tu zebranym mogę polecić ta chwilówkę, po doświadczeniach z nimi mam dla nich uznanie
Emma
Alfakredyt jasno określa swoją chwilówkę, dokładnie informuje klienta i działa wszystko sprawnie tak więc nie mam zastrzeżeń
Prad
Witam, mimo że mam zadłużenie nie spłacony kredyt bankowy to Alfakredyt poszedł mi na rękę i udzielił pożyczki, sama operacja trwała nadzwyczaj krótko
Trypel
Z Alfakredyt chwilówka jest zadowalająca i tak jak oczekiwałem pieniądze w ciągu 20 minut były na moim koncie, umowa mi odpowiada teraz tylko aby spłacić
Urbanek
Witam, do Alfakredyt zgłosiłem się z tego powodu, że prowadzona przeze mnie firma potrzebowała pilnie opłacić jedną fakturę... dzięki szybkości Alfakredyt udało się , po miesiącu rozliczyłem się wraz z małymi odsetkami. Wszystko ok.
Dix
Alfakredyt spełnił moje oczekiwania do tego typu pożyczek, chwilówka ok, firma prawidłowa, miła obsługa.
Binny
Witam , mogę Wam polecić ta firmę, znam ich miałem już trzy chwilówki, doceniają to, że jestem ich stałym rzetelnym klientem, pożyczki proponowane są konkretniejsze i na dłuższy okres niż na początku
Brat100
Alfakredyt ograniczył formalności do minimum, do pożyczki potrzebowali tylko zeskanowanego dowodu osobistego oraz przelewu z mojego banku, reszta procesu przebiegła pomyślnie, łącznie z moją terminową spłatą
Orlik
Witajcie, w sumie zawsze jak potrzebuje kasę, działam podobnie na rynku chwilówek, wybieram kilka firm i szukam wśród tych takich które mają promocje najlepsze, ostatnio Alfakredyt wziąłem i mnie usatysfakcjonował
Ster15
Alfakredyt to moim zdaniem dobre rozwiązanie dla osób szukających na rynku nie wysokiej chwilówki, weryfikacja następuje szybko i sprawnie, można polecić
Panzer
Witam, gdyby nie to, że można pobrać większą chwilówkę na dłuższy termin oceniłbym Alfakredyt bardzo dobrze, a tak daje ocenę dobrą, poza tym wszystko ok normalna firma.
Dominus
Alfakredyt ma ciekawe warunki w promocji, muszę jeszcze sprawdzić jak wygląda sytuacja jak się spóźnie z terminem dokładnie bo tego jeszcze nie przeglądałem.. nie zakłądam tego:)
Prince
Hej Alfakredyt wybrałem ze względu na cenę ich pożyczki, porównałem kilka chwilówek online i musiałem szybko się zdecydować i zostałem z Alfą, temat zamknąłem i wszystko ok było
Konstanty XX
Alfakredyt proponuje ciekawe chwilówki na mniejsze wydatki, na większe jak ktoś może polecam bank np. kredyt na samochód.
Rolex50
Witam Alfakredyt, jako chwilówka jest dobra i polecam dla skorych do oddawania w terminie :)
Bruce
Dzień dobry Alfakredyt według mnie dobry na takie nie wysokie wydatki, zamknięty w ciągu miesiąca, nie sprawia problemów.
Ivan
Hej, Alfakredyt dzięki promocji jest atrakcyjniejszy niż chwilówki u innej firmie także internetowej, ale również niż w placówkach.
Ronny 50
Hej, Alfakredyt jest moją 4 pożyczką, każda w innej firmie... oceniam ich wysoko ale nie najwyżej miejsce 2 z 4. Pierwsze zdobyło u mnie Filarum. Pozdro
Banjamin
Witajcie, moim zdaniem chwilówki mogą ułatwiać życie, ale ważne, aby nie wpaść w spiralę długów, bo wtedy ciężej:(
Zebi
Witam, rozglądałem się za chwilówkami w Poznaniu, odwiedziny 4 punktów zajęły mi większość dnia, później w domu porównałem a ostatecznie zdecydowałem się na Alfakredyt przez internet.
Paulo
Hej, sprawdzałem Alfakredyt na tle innych firm oferujących chwilówki i wyszło mi na ich korzyść, a znacie inne podobne firmy oferujące dobre warunki?
Pitero
Powiem Wam tak chwilówki są dobre nawet bardzo na mniejsze zakupy, kiedy wiemy, że możemy się rozliczyć, wyjść na czysto w krotkim terminie np. wyjazd urlopowy na wekend.. ale nie na kupno samochodu czy mieszkania!
Lucas
Na ich stronie online wszystko jest dobrze wyjaśnione tak więc jestem spokojniejszy że nie ma żadnych haczyków.
Janusz
Dzień dobry. Alfakredyt zaproponował mi pożyczkę z fajną promocją, bez formalności mając indywidualne podejście do klienta. Przyjrzałem się umowie z nimi i nie znalazłem ukrytych kosztów o których tak często się mówi wiec według mnie wszystko jest ok.
Waldi
Extra, dosłownie wczoraj mi dali pożyczkę. Zdziwiłem się błyskawiczną realizacją. Pilnie potrzebowałem a w bankach nie mogłem na to liczyć. Minimalna prowizja, jak oddam w terminie nie będzie problemów. Na dziś dzień zadowolony :)))
Bartek
Wszystko przebiegło w Alfie pomyślnie. Po spłaceniu w terminie mam pozytywne odczucia. Warto skorzystać z ich promocji.
Kasia
Na Alfakredyt namówiła mnie koleżanka. Praktycznie po krótkich formalnościach dostałam pieniądze na konto i do tego z promocją:).Na razie wszystko w porządku.
Pożyczkobiorca
Wziąłem 500 pln pożyczki na 30 dni. Przejrzysta umowa i szybka realizacja. Polecam.
Mirek
Dostałem pożyczkę praktycznie od razu. Nie robili problemów.
niezadowolony
Bardzo nieprzyjemna obsługa, nie polecam.
Brajan
0 problemów, dobra komunikacja, szybko odpowiadają na pytania, polecam chwilówki alfakredyt innym
Dodaj opinię o firmie Alfa Kredyt Twój nick: Treść opinii:
Dodaj opinię
Alfa Kredyt - ocena
Średnia ocena: 4.5 | Głosów: 4
Sprawdź dane tej firmyPrzejdź na stronę tej firmy

 

Strona główna - Opinie - Dane firm - Artykuły - Kontakt

Polska - Czechy - Litwa - Łotwa - Estonia - Gruzja - Hiszpania - RosjaUkraina

2018 © Chwilowki.pl - Wszystkie prawa zastrzeżone